11.21.2013

UNA EMOCIONANTE EXPERIENCIA MYOGA


"Myoga ha estat el millor còmplice per acompanyar el periode més intens, canviant i íntim de la meva vida. L'embaràs. I la millor pràctica d'exercici per afrontar l'experiència bestial, primària i vital que representa el part. No em cansaré mai de recordar i enyorar el dia que va néixer la meva filla, que ara ja té sis mesos, en un part meravellós al menjador de casa. Va fer mal, sí, i les contraccions van durar hores, dies. En tot moment vaig estar serena, desperta, conscient i concentrada com mai ho havia estat amb res. Cap distracció, cap interferència. Jo, la panxa, el meu company i el niu familiar que trigariem poques hores a estrenar. Em sentia forta, àgil i completa, mentre practicava les respiracions que la Susanna havia insistit a fer a classe els mesos anteriors. L'olor d'aquell incens que ens rebia cada matí al portal modernista d'Hercegovina també ens acompanyava, així com una música relaxant. Esquena recta, barbeta avall, ulls tancats i espatlles relaxades, sense tensions. Contracció. Una mica de relax i sant tornem-hi. I així fins que la ilona (i després la placenta) va arribar al món. Des de llavors, encara no m'he pogut reincorporar a les classes però cada matí trobo una estoneta per dedicar-la al meu cos, recordant aquelles postures de ioga apreses, i per donar les gràcies per haver conegut aquesta escola."
 


No hay comentarios: